Hos HIFI Center Jylland får du god service og rådgivning både før, under og efter du har handlet.
Om du sidder i København, Odense eller Århus har ingen betydning. Vi er aldrig længere væk end din telefon eller dit tastatur. Med vores landsdækkende netværk af servicepartnere er hjælpen desuden altid lige rundt hjørnet hvis der bliver brug for onsite service eller hjælp til montering.
For at hjælpe vores kunder på distancen, når de har mest brug for det, har vi udvidet vores telefonsupport på alle hverdage fra kl 8.00. til kl 21.00.
Her hjælper vores specialister med alt lige fra betjeningsspørgsmål til fejlsøgning i opsætningen.
Er det en større udfordring, kan vi sende en af vores service-folk ud, fra en af vores mange servicepartnere fordelt over hele landet. Desuden har vi en lang række aftaler med leverandører og specialister, inden for de mest solgte brands, hvor vi kan give adgang til direkte support, hvis vi ikke lige selv kan svare på dit spørgsmål.
Når du har handlet hos os, tilmelder du dig vores telefonsupport ved at sende en mail med dit telefonnummer til 9900@lbs.dk. Så modtager du supportnummeret og oprettes, inden for 24 timer, med VIP-adgang til denne udvidet service.
Du kan også vælge at benytte vores Chat-service her på siden, som minimum er bemandet alle hverdage kl 9.00. til 22.00, samt lørdage kl 9.00. til 14.00 og 1. søndage i mdr. kl. 10.00. til 15.00.
Der kan være mange spørgmål, når man er på udkig efter nyt TV og lydudstyr til boligen. Et FaceTime opkald, eller en billedudveksling, kan spare køretid og sikre, at I stadig får den bedste rådgivning og vejledning til køb af lyd og billede.
Læs mere om Service og rådgivning på distancen her
Køb hos os og oplev Danmarks bedste online service.
Med venlig hilsen
Laust Nielsen - Indehaver
ln@lbs.dk / 20 48 40 33
HIFI Center Jylland
Maigårdsvej 2B
9900 Frederikshavn