Reklamation - Hvad du skal gøre hvis der er noget galt med produktet?

Reklamation

Er der noget galt med varen?
Når du handler på hificenter.dk, får du 3 års garanti på nye produkter og 24 måneders reklamationsret på brugte produkter. Det betyder at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, eller pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger:

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger ved returforsendelse af varer, du har fået tilsendt. Varer leveret af HIFI Center Jylland afhentes og leveres igen uden omkostninger for dig.

Varen skal sendes til:
HIFI Center Jylland
Maigårdsvej 2 B
9900 Frederikshavn

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi behandler sagen inden for 14 hverdage fra den dag, du sendte pakken.
Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.